atgriešanas politika
1. Atgriešanas termiņš
Klientiem ir tiesības atgriezt kataloga pinjatas 14 dienu laikā no piegādes brīža, ja prece nav lietota, ir oriģinālajā iepakojumā un nav bojāta. Atgriešanas tiesības attiecas tikai uz noliktavā pieejamām precēm, kas nav pielāgotas individuāli.
2. Preces, kuras nevar atgriezt
Atgriešana nav iespējama šādos gadījumos:
Personalizētas pinjatas vai individuāli pasūtījumi, izņemot ražošanas kļūdu gadījumus (piemēram, neatbilstība saskaņotajam dizainam);
Preces, kas ir lietotas, bojātas vai nav oriģinālajā stāvoklī.
3. Atgriešanas process
Lai uzsāktu atgriešanas procesu:
Sazinieties ar mums pa e-pastu (piny@piny.lv) vai tālruni (+371 22486838) 14 dienu laikā no preces saņemšanas;
Norādiet pasūtījuma numuru, atgriešanas iemeslu un, ja nepieciešams, pievienojiet fotoattēlus (piemēram, bojājumu vai neatbilstības gadījumā);
Nosūtiet preci, izmantojot DPD vai Omniva pakomātu, ko saskaņosim ar jums konkrētajā gadījumā.
Precei jābūt labā stāvoklī un ar visiem oriģinālajiem iepakojuma elementiem.
4. Atgriešanas izmaksas
Atgriešanas piegādes izmaksas sedz klients, izņemot gadījumus, kad:
Prece ir bojāta mūsu vainas dēļ (ražošanas defekts);
Piegādāta nepareiza prece (neatbilst pasūtījumam).
Šādos gadījumos mēs segsim atgriešanas izmaksas un nodrošināsim risinājumu.
5. Naudas atmaksa
Naudas atmaksa tiek veikta 5 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas un pārbaudes, ka tā atbilst atgriešanas nosacījumiem. Atmaksu veicam uz to pašu maksājuma veidu, kas izmantots pirkumam. Personalizētu pasūtījumu gadījumā, ja konstatēta ražošanas kļūda, atmaksa tiek veikta pilnā apmērā.
6. Preces maiņa
Maiņa ir iespējama tikai kataloga pinjatām, ja:
Noliktavā ir pieejams atbilstošs produkts;
Klients sedz piegādes izmaksas abos virzienos, izņemot gadījumus, kad maiņa nepieciešama mūsu kļūdas dēļ.
Maiņas pieprasījums jāiesniedz 14 dienu laikā, sazinoties ar mums pa e-pastu vai tālruni.